5 nov 2010

De bijbel lezen in één jaar - vervolg

Ben een maand afwezig geweest en daardoor loop ik achter met de bijbel in één jaar lezen. Ik pak de draad weer op en we gaan gezellig verder.

Ik ben een maand niet aanwezig geweest. Dit heeft mij wel ten goede gedaan. Ben meer gaan lezen. Ben over veel dingen gaan na denken. Ik heb veel meer rust genomen. Het internet is echt een verslavend medium. Iets wat ik veel meer in de gaten moet houden.

Ik moest echt afkicken de eerste week. De eerste week heb ik me echt dood verveeld. De TV vond ik niet echt leuk. Niets was leuk. Ik wou internetten, dat vond ik leuk. Maar na een week geen internet, begon ik weer wat op de TV te volgen. Ik pakte een boek op en begon weer na lange tijd te lezen en dat gaf een heerlijk gevoel. Dus internet uren en gewoon dat ding uitzetten, dat wil ik er in houden. Op naar de Bijbel lezen in één jaar.

0 comments:

Een reactie posten