29 jun 2010

Begin de dag met bidden

Iets wat mij al tijdje op mijn hart lag, is hoe ik mijn dag begon, zodra ik ontwaakt was. Ik voelde dat ik dit echt verkeerd deed. Wat ik in mijn vorige post al aangaf, is dat ik God heb gediend op mijn manier. Doordat ik niet Christelijk ben opgevoed, heb ik altijd naar mijn hart geluisterd. God schrijft de wetten in ons hart. Je voelt wanneer je iets goeds of fout doet.

Gisterochtend nadat ik wakker werd ben ik op mijn knieƫn gegaan, samen met mijn zoon en hebben wij gebeden tot God. Dit voelde zo goed, want ik kan best niet mijn humeur hebben in de ochtend. De kinderen kunnen je echt laten stressen. In het weekend luisteren ze braaf en wanneer ze naar school moeten gaat alles op slakken gang. Gisteren na het 'ochtend bidden' voelde ik me heel rustig. Ik maakte me niet druk en ik liet me niet gek maken door de kinderen. God weet wat je nodig hebt. Dit vond ik heel mooi.

Vandaag hebben we weer gebeden, zodra we wakker werden. Nu was mijn jongste zoontje er ook bij. Ik ben zo gezegend, dat mijn kinderen van God houden. Ze willen alles van Hem weten en ze willen altijd graag naar de kerk. Ze gaan zo nu en dan mee met hun papa. Ze vragen elk weekend of ze naar de kerk mogen. Dat is toch zo mooi. Daarom ik moet ze brengen. Ze zijn hongerig naar God en dat moet gevoed worden. Dat vind ik echt een zegen.

Ik vraag me alleen af, moet je je eerst baden voordat je gaat bidden of kan je gewoon vanuit je ontwaking gelijk gaan bidden? Mij lijkt het eerbiediger dat je eerst gaat douchen en tandenpoetsen, wat makkelijks aan doen, niet je gaan op maken en dat soort dingen en dan gelijk bidden. Ik weet niet, hier zo ik graag antwoord op willen hebben.

Veel liefs en Gods zegen voor jullie allemaal.

0 comments:

Een reactie posten