20 dec 2010

Nieuwe layout voor Supreme Heaven

Vandaag heb ik heerlijk zitten digi scrappen. Ik heb dat zo lang niet meer gedaan, dat ik de header aan de hand van een voorbeeld heb zitten maken. Ha ha ha, ik ben het helemaal verleerd. Ik heb mijn lieve kittens Jacky en Bella in de header verwerkt. Ik vind het zo schattig geworden. Rood en groen om toch een beetje in de kerst te blijven.

Het is nu 1.00 in de nacht en iedereen slaapt. Heerlijk zo even alleen zitten knutselen, zonder gestoord te worden. Toch maar naar bedje toe zo. Val hier bijna om. Ja, leuk geworden toch? Ik ga als ik een beetje tijd heb een header scrappen voor Loyoya. Is lang geleden dat ik een digiscrap layout had. Wel weer heel leuk om te doen.

Ik ga slapen heb het gevoel dat ik blah blah blah aan het typen ben. xxx

0 comments:

Een reactie posten